با منوی دیجیتالی لایو منو مشتریان خود را از دست ندهید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

منوی دیجیتالی لایو منو با امکانات گسترده ای که در اختیار مردم و مشتریان کافه و رستوران ها قرار می دهد باعث می شود انها را به خود جلب کند امکاناتی مثل همراه داشتن منوی کافه و رستوران شما در خارج از محوطه کافه و رستوران تیم پشتیبانی حرفه ای که دارد پرداخت انلاین و باشگاه مشتریان همه ی نیاز ای افه و رستوران و مشتریان را برطرف کند.

لازمه بدونید ارائه منوی رستوران بر روی گوشی شخصی با تصاویری جذاب در محیطی بسیار زیبا و روان نهایتا باعث افزایش رضایت مشتری و حتی بیشتر شدن سبد خرید وی است. و این باعث می شود تا نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند.

رستوران‌ها و غذاخوری‌ها می‌توانند مقدار غذا، نوع طعم و مزه و شکل ظاهری را در منو قرار دهند و مشتریان در زمان سفارش نیاز به کمک یا راهنمایی کارکنان نداشته باشند. این موضوع کمک می‌کند تا کسب‌وکارها فروش بیشتری داشته باشند و از طرف دیگر مشتریان هم احساس خوبی داشته باشند.

به دست آوردن کاربران جدید کاری سخت است و نیاز به برنامه‌ریزی اصولی، کار مداوم و انرژی بیشتری دارد. اما نگه‌داشتن و حفظ و مراقبت از مشتریانی که پیش از این از شما خرید کرده‌اند به‌مراتب ساده‌تر از جذب مشتری جدید خواهد بود.

شما به راحتی می‌توانید نیاز‌های مشتریان قدیمی خود را شناسایی کنید و بر اساس سلیقه و نیاز آن‌ها، محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشید  و منوی دیجیتال رستوران و کافه خود را بر اساس سلیقه اکثر عموم چیدمان کنید از طرفی میتوانید به صورت انلاین و بدون هیچ هزینه ای علاوه بر تغییر چیدمان غذا ها و دسر ها و نوشیدنی های جدیدی اضفه کنید

هر چقدر بتوانید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید، هزینه‌های خود را کاهش داده‌اید، زیرا هزینه حفظ و نگهداری مشتری‌های فعلی از جذب مشتری جدید کم‌تر است. حال مشتری فعلی شما طبق لایو منو جزء باشگاه مشتریان می شود و از تخفیفات استفاده می کند و نظرات خود را برای بهبودی و امید بخشی برای شما در انجا می توانند مطرح کنند.

برای داشتن روابط قوی‌تری با مشتریان باید پیگیر آن‌ها باشید. اما نظارت بر مشتریان و حفظ آن‌ها کار بسیار وقت‌گیری است و شما نیازمند یک تیم پشتیبانی و خدمات‌دهی برای این کار خواهید بود که لایو منو با پیشتیبانی قوی که دارد باعث می شود تا به اشکالات و سوالات و بروز هر مشکلی برای منوی شما پاسخگو باشد و این کار را برای شما راحت تر می کند.

قدردانی کردن از مشتریان راه ساده و ارزان برای ماندگار کردن برند شما در ذهن مخاطبان است و با این‌که این روش بسیار بدیهی و شناخته شده است، ولی هم‌چنان به طور موثر کار می‌کند. چه کار بهتر و موثر تر از اینکه منوی شما را به همراه داشته باشد تا هرگاه در خانه یا محل کار هستند طبق منوی شما غذا را به صورت انلاین سفارش دهد و در کمترین زمان ممکن برای انها ارسال کنید و سبب بشود مشتری دائم شما شود که تمام این امکانات را منوی دیجیتالی لایو منو در اختیار شما قرار داده است

تیم مدیریتی  منوی دیجیتالی لایو منو به دنبال توسعه و رونق دهی به کافه و رستوران شما و مهم تر از ان اسوده خاطر و راحتی مشتریان شماست و روز به روز در حال قوی تر کردن منوی دیجیتالی لایو منو است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 6 مرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی